مصاحبه آرشیو خبر ها
درس از شکـست ; کونتـه مانند سر الکـس

درس از شکـست ; کونتـه مانند سر الکـس

به اعتقاد جیانلوئیجی بوفون سنگربان افسانه ای یوونتوس، شکست هفته ی هشتم برابر فیورنتینا پایه گذار 11 پیروزی پیاپی یوونتوس است .

بیانکونری در روز یکشنبه رکورد پیروزی های پیاپی تاریخ باشگاه را با یازدهمین پیروزی برابر کالیاری 1-4 شکست .

با توجه به صحبت های بوفون ، شکست تراژیک 4-2 یوونتوس برابر فیورنتینا در ماه اکتبر تاثیر به سزایی در این پیروزی های پیاپی داشته است .

" مصاف با فیورنتینا عجیب بود ، در هفته ی هشتم اتفاق افتاد و ما در پایان آن هفته ، 6 پیروزی ، 1 تساوی و یک شکست کسب کرده بودیم . از نظر من ، بازخورد های بعد از بازی بسیار سخت گیرانه و اغراق آمیز بود . اما مسئله ای که مهم است ، اراده ی تیم برای کسب پیروزی ، پس از آن روز است . چیزی که موجب شد ما به 11 پیروزی پیاپی برسیم. "

از بوفون راجع به شرایط تیمی و تاثیرات سرمربی سوال شد جایی که کونته در مصاحبه ای اعلام کرد که باید این رکورد بهبود پیدا کند تا برای دیگر تیم ها ، شکستن آن بسیار سخت شود .

" این درست است . گاها موقعیت هایی برای تیم به وجود می آید – مانند موقعیت مثبت کنونی – که شاید در همان لحظه ، عملکرد و نتیجه ی انتهایی قابل درک نباشد ، اما در آینده و شاید چند سال بعد ، این موقعیت و نتیجه ی حاصله قابل توجه تر باشد . ما در حال شکستن رکورد تیمی خود هستیم ، رکوردی که سال ها پیش ثبت شده ، و این موجب می شود تا در دیدار های آینده تلاش بیشتری برای پیروزی نشان دهیم . "

آیا این بهترین یوونتوس است ؟


" این تیم یوونتوس است ، تیمی که در سال دوم حضور لیپی بهترین فوتبال را ارائه می داد . تیمی که تحت رهبری کاپلو مهره های بسیار قوی در اختیار داشت "

یوونتوس با 8 امتیاز برتری نسبت به رم در صدر رقابت ها حضور دارد و ناپولی نیز با اختلاف ده امتیازی از یوونتوس سوم است .

" حقیقتا من برای هر دو تیم احترام زیادی قائل هستم ، صرف نظر از اینکه هر دو تیم در تورین حضور یافتند و پذیرای شکست بودند ، فوتبال زیبا و با اصالتی ارائه کردند . ناپولی یک فوتبال اروپایی ارائه می دهد ، تیمی که به عقاید و توانایی های خود ایمان دارد "

" رُم در مصاف با ما و پیش از نتیجه ی 2-0 و ده نفره شدن ، بسیار خوب عمل کرد و اگر ما هوشیار نبودیم ، می توانستند برای ما مشکل به وجود بیاورند "

به عقیده ی ماروتا ، کونته می تواند معادل الکس فرگوسن برای یوونتوس باشد .

" من هم همین اعتقاد را دارم . به خصوص که شخصیت کونته کاملا متناسب یوونتوس است و این می تواند یک ترکیب فوق العاده باشد "

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: